Diego Airborne. La mirada callada

Diego Airborne.
Diego Airborne.

ALBERTO SUÁREZ
El paisaxe ye’l protagonista de la obra del fotógrafu Diego Airborne. Un paisaxe onde la naturaleza col tol so esplendor y fuercia sotripa cada estampa. Tien predilección poles tierres europees del Atlánticu norte: Asturies, Galicia, Escocia y Irlanda son escenarios frecuentes nel so trabayu. Monte y mar. Mares que son montes y agües tierra adientro. Caminos que lleguen a la fin del mundu, piedres, peñes, colores verdes, grises y marrones. Nublina y l’esplendor moráu d’un cardu en flor.

Diego ye un tímidu y por eso s’escuende tres de la cámara pa nun molestar a la naturaleza que tanto respeta y que tan bien sabe captar, p’aceptar d’ella un monólogu pal qu’él atiende y ella nun abocana. Diego ye ún d’esos fotógrafos que nun se tien por tal porque nun ye quién a comprender la dimensión del resultáu del so trabayu, y esa situación nun se da por inorancia, dase por humildá.

La trayectoria de la obra d’Airborne enseña una evolución dende les semeyes mui postproducíes a unos impactos frescos y realistes. Y, nesi camín, el so catálogu de fotos cambió muncho y siempre pa meyor, publicando con una mirada más escoyida, cenciella y callada.

Galería Flickr de Diego Airborne.

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.


*