Julie Mehretu, una pintora que trunfa

Julie Mehretu ye una artista etíope que vive en Nueva York. Nes pintures que fai, que tienen unes dimensiones grandísimes, pon, unes enriba d’otres, capes d’acontecimientos históricos, alcordances, sensaciones y esperiencies de la vida. Un turbón d’impactos visuales que busca l’harmonía y que tresmite con bien de fuerza, y con un usu de los colores maxistral, les cabilaciones de l’artista polos tiempos que vivimos y l’espíritu críticu pa con ellos.

Julie Mehretu presenta una esposición nel Centru Botín en Santander hasta’l 25 de febreru del 2018, que se titula Una historia universal de too o nada. Entamada en collaboración col Muséu Serralves d’Arte Contemporaneu d’Oporto, la muestra ye la retrospectiva más importante dedicada n’Europa a esta artista, que ta considerada a nivel internacional como una de les pintores que más destaquen de la quinta d’ella.

La esposición cuelga una esbilla de 30 pintures y cerca 60 dibuxos que se centren en momentos clave de la creación d’ella: dende los dibuxos primerizos en grafitu o les pintures en tinta o acrílicu, hasta los llenzos grandiosos, onde les superficies tan mui trabayaes y componen arquitectures complicaes, feches a base de tinta, pintura, borraos, rayes y xestos.

Una historia universal de too o nada
Julie Mehretu
Centru Botín, Santander
Hasta’l 25 de febreru del 2018

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.


*