Na ufierta hotelera y hostelera de Santalla d’Ozcos destaca la Casona de Mazonovo, una edificación del sieglu XVIII compuesta por dos conxuntos arquitectónicos xuníos por una corrada con escalera que da pasu a les dos plantes nobles del pisu d’arriba. La mayor d’elles ye la conocida como Casa de Gomelle, que yeren les cuadres antiguamente y agora ye mesón, mentes que na más pequeña, conocida como Casa da Sapeira, tán el restu de cuartos y dependencies.
El Mesón L’Auga, que ta nes instalaciones de la casona, tien un comedor con capacidá pa venticinco persones y una terraza grande. Sirve comida casero fecho con productos de la zona más occidental d’Asturies. La casona tamién ye tienda y viende productos agroalimentarios y artesanía fecho na redolada, ente lo que destaquen la cerámica, el cuero, les navayes –tan famoses–, el miel, los llicores, les marmellaes y les setes cuando ye la temporada.
Los propietarios suañaben con llibrase de les corbates, los horarios maratonianos y la dependencia de la xefatura, asina que decidieron entamar un negociu propio pa dir viviendo nuna zona onde, lloñe de les urbes grandes, la naturaleza sana mandara.
Leave a Reply